موستی
خاطرات کاغذی

موستی

ببینید | هی آرنولد!

«آرنولد» پسر ۹ ساله موطلایی که عاشق موسیقی جاز است. او یک سر بزرگ و فوتبالی برای هد زدن دارد! او به همراه پدربزرگ و مادربزرگش در پانسیونی به نام «بازو‌های غروب آفتاب» در شهر هیل وود زندگی می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۶۱۶۳

این پانسیون متعلق به پدربزرگ و مادربزرگ آرنولد است و افراد عجیب و مرموزی در آن ساکن هستند. آرنولد به همراه بهترین دوستانش «جرالد» و «هلگا» یک گروه تشکیل داده و به کار‌های مختلف می‌پردازند.

«جرالد» نگهبان افسانه‌ها و داستان‌های شهری و عامیانه و محبوب‌ترین دانش آموز مدرسه است. «هلگا» به دلایلی همیشه آرنولد را آزار می‌دهد، اما با او دوست است و در مشکلات به او کمک می‌کند. این سه دوست هنگامی که یکی از اعضای پانسیون یا مدرسه دچار مشکلی می‌شود، وارد عمل شده و برای حل مشکلات، ماجراجویی‌های هیجان انگیز و جالب خود را آغاز می‌کنند.

«هی آرنولد»، (با نام اصلی:! Hey Arnold) محصول سال ۱۹۹۶-۲۰۰۴ آمریکا است. این مجموعه کارتونی متعلق به ژانر کمدی-ماجراجویی به کارگردانی “استیو ساکی”، “لری لیچ لیتر” و ۲۳ کارگردان تولید شده است.

این مجموعه توسط استودیو انیمیشن سازی “بازی‌های انیمیشنی”، کمپانی “نیک تونز” و پنج کمپانی و استودیو دیگر تولید شد.

در سال ۲۰۰۲ یک انیمیشن بلند به همین نام و در سال ۲۰۱۶ یک انیمیشن تلویزیونی با نام "هی آرنولد: فیلم جنگل” بر اساس این مجموعه تولید شد.

انیمیشن “هی آرنولد! ” موفق به دریافت سه جایزه معتبر از جمله، جایزه بهترین بازیگر-صداپیشه جوان زن در سال ۱۹۹۵ از جشنواره “جوایز هنرمند جوان “ و جایزه بهترین سریال تلویزیونی در سال ۲۰۰۴ از جشنواره “جوایز موسیقی فیلم و تلویزیون آسکاپ” و همچنین نامزد دریافت ۲۰ جایزه دیگر از چهار جشنواره بین المللی شده است.

تعداد بازدید : 28
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها